Obchodní podmínky

Vážení zákazníci
veškeré podmínky a ustanovení týkající se provozu internetového obchodu jsou obsaženy na této stránce.

Obsah

Nákupní řád
 
Reklamační řád
 
Bonusy a slevy
 
 


Jak nakupovat

Jak reklamovat
Mohlo by Vás zajímat

NÁKUPNÍ ŘÁD

I. Základní ustanovení

Tento nákupní řád je závazným ustanovením a shrnuje vzájemný obchodní vztah, podmínky, pravidla, práva a povinnosti mezi Vámi jakožto nakupujícím zákazníkem (dále jen Kupující) a provozovatelem internetového obchodu Kuchyňské Potřeby (dále jen Prodávající). Provozovatelem internetového obchodu je Roman Haering , Nad Královskou oborou 43, 170 00 Praha 7, IČ 48565164, DIČ CZ6007260490, registrován na OÚ MČ Praha 7 pod č.j.:OŽV/0010394/93/hub/03.
 

II. Objednávka

Objednávku může učinit Kupující přímo v internetovém obchodě nebo telefonicky na kontaktních číslech Prodávajícího. Po zadání objednávky do objednávkového systému (poté, co Kupující dostane e-mailem potvrzení své objednávky nebo budete o přijetí objednávky informováni telefonicky) je objednávka na základě platných právních norem považovaná za uzavřenou kupní smlouvu a tedy za objednávku závaznou.
 

III. Ceny

Prodávající si vyhrazuje právo kdykoliv změnit ceny v obchodě bez předchozího upozornění zákazníků. Ceny uváděné na internetových stránkách jsou vždy platné a závazné v okamžik uskutečnění objednávky. Objednáním zboží již změna ceny v internetovém obchodě nijak neovlivňuje cenu, která byla uvedena v objednávce.
Všechny ceny nabízeného zboží a služeb jsou včetně DPH. Prodávající je plátcem DPH a zákazník, který je plátcem DPH si může nárokovat u finančního úřadu odečet DPH ze zboží u nás nakoupeného.
Upozornění pro zákazníky z jiných zemí Evropské unie: odvod DPH je zpětně účtován příjemci služby v souladu se článkem 9(2) šesté direktivy EU o DPH.
 
Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.
 

IV. Bonusy, slevy

Prodávající si váží svých zákazníků a nabízí jím různé bonusy a slevy. Prodávající si vyhrazuje právo kdykoliv tyto slevy změnit, zrušit nebo zavést slevy nové. Rozhodující a závazné jsou vždy ta pravidla pro poskytování slev, která jsou v okamžiku objednávky uvedená na internetových stránkách Prodávajícího v sekci Bonusy a slevy.
 

V. Způsoby platby

Kupující z České republiky mohou zboží zaplatit následujícími způsoby (ceny uvedeny včetně DPH):
 
Hotově
Platba v hotovosti při převzetí zboží na výdejních místech a na prodejně.
Prodávající si neúčtuje poplatek za tento způsob úhrady.
 
Dobírkou
Platba v hotovosti řidiči nebo pracovníkovi přepravních společností při přebírání zboží.
Poplatek za platbu dobírkou (doběrečné) se pro jednotlivé přepravce liší:
PPL, DPD - 31 Kč
GLS - 19 Kč
Česká pošta - 36 Kč
HeurekaPoint (Uloženka) - 13 Kč
Zásilkovna - 15 Kč
 
Převodem
Platba převodem na bankovní účet Prodávajícího. Objednávka je v tomto případě ze strany Prodávajícího vyřizována až od okamžiku připsání peněz na jeho bankovní účet.
Prodávající si neúčtuje poplatek za tento způsob úhrady.
 
Online platební kartou
Platba přes internet platební kartou VISA, MasterCard, Maestro nebo Diners Club.
Prodávající si neúčtuje poplatek za tento způsob úhrady.
 
Kupující ze Slovenska může za zboží zaplatit těmito způsoby (ceny uvedeny včetně DPH):
 
Dobírkou
Při zvolení přepravní společnosti PPL nebo Zásilkovna.
Poplatek za platbu dobírkou se pro jednotlivé přepravce liší:
PPL - 35 Kč 
Zásilkovna - 16 Kč
 
Převodem
Platba převodem na bankovní účet Prodávajícího. Objednávka je v tomto případě ze strany Prodávajícího vyřizována až od okamžiku připsání peněz na jeho bankovní účet.
Prodávající neúčtuje poplatek za tento způsob úhrady.
 
Online platební kartou (doporučujeme)
Platba přes internet platební kartou VISA, MasterCard, Maestro nebo Diners Club.
Prodávající si neúčtuje poplatek za tento způsob úhrady.
 
Více informací o možnostech platby naleznete zde.
 

VI. Doba dodání zboží

Většinu nabízeného zboží je Prodávající schopen vyexpedovat do dvou pracovních dnů. Společně s obvyklou dobou dodání balíků Českou poštou celková doba od objednávky k doručení zásilky Kupujícímu zpravidla nepřesáhne 5 pracovních dnů. Nejrychlejší doba dodání je u přepravních společností PPL a DPD.
Prodávající nemůže ovlivňovat doručovací doby České pošty a zásilkových společností.
V případě, že Prodávající není schopen zajistit vyexpedování zboží do jednoho týdne, kontaktuje Kupujícího (emailem nebo telefonicky), informuje jej o prodloužené dodací lhůtě a domluví s Kupujícím způsob realizace této objednávky.
Upozornění pro Kupující ze zahraničí: Počítejte s dobou dodání minimálně 5 pracovních dnů od Vaší objednávky.
 

VII. Omezení při dodání zboží

Křehké zboží zasíláme pouze pomocí přepravní společnosti PPL. Pokud Kupující vybere pro křehké produkty jinou dopravu bude ho prodávající telefonicky, nebo emailem kontaktovat.
 

VIII. Způsoby dopravy

Zboží je vždy zabaleno tak, aby nedošlo k poškození originálního obalu ani samotného zboží. Balíky s křehkým zboží jsou opatřeny štítky křehké. Zboží, které nese největší riziko poškození zasíláme pouze pomocí přepravce PPL (uvedeno přímo u konkrétního nabízeného zboží).
 
Česká pošta
Zboží Prodávající zasílá formou Balíku do ruky. Dodání do 1-2 pracovních dnů.
 
Přepravní služby PPL, DPD
Přepravní společnosti doručují zásilky následující pracovní den. Aby byla zásilka doručena druhý den musí být objednáno zboží, které je skladem a objednávka musí být uskutečněna nejpozději v 10:00. Během vytížených termínů (např. období vánoc), není doručení do druhého dne garantováno.
 
Přepravní služba GLS
Přepravní společnost doručuje zásilky následující pracovní den. Aby byla zásilka doručena druhý den musí být objednáno zboží, které je skladem a objednávka musí být uskutečněna nejpozději v 9:00. Během vytížených termínů (např. období vánoc), není doručení do druhého dne garantováno.
 
Přepravní služba Zásilkovna
Balík je dodán do 3 pracovních dnů od expedice, nelze zasílat křehké zboží. Zásilka je limitována - součet všech stran musí být maximálně 120cm, maximální rozměr jedné strany zásilky musí být do 70 cm, celková hmotnost balíku nesmí přesáhnout 5kg. Balíky přepravované pomocí přepravní služby Zásilkovna jsou vydávány na určených výdejních místech - seznam výdejních míst zde.
 
Přepravní služba Uloženka (HeurekaPoint)
Balík je dodán do 3 pracovních dnů od expedice, nelze zasílat křehké zboží. Balíky přepravované pomocí přepravní služby Uloženka jsou vydávány na určených výdejních místech - seznam výdejních míst zde.
 
Doprava Slovensko
Na Slovensko zasíláme pouze pomocí přepravní společnosti PPL a Zásilkovna. Doba dodání není garantována, většina zásilek dorazí do 3 pracovních dnů.
 
Pokud Kupující zvolí přepravu a zboží nebude možné pomocí tohoto přepravce odeslat, bude kontaktován telefonicky nebo emailem. Detailní informace o přepravě jsou k dispozici zde.
 

IX. Cena dopravy

Cena poštovného a doběrečného je závislá na způsobu dopravy a platby, který si Kupující vyberete. Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH.
Pro dopravu v České republice platí následující ceny:
  • Česká pošta (balík do ruky)
    Cena při platbě kartou nebo převodem 139 Kč. Cena při platbě na dobírku 175 Kč.
  • Přepravní služba (PPL, DPD)
    Cena při platbě kartou nebo převodem 89 Kč. Cena při platbě na dobírku 120 Kč.
  • Přepravní služba GLS
    Cena při platbě kartou nebo převodem 69 Kč. Cena při platbě na dobírku 88 Kč.
  • Zásilkovna
    Cena při platbě kartou nebo převodem 58 Kč. Cena při platbě na dobírku 73 Kč. 
  • Uloženka (HeurekaPoint)
    Cena při platbě kartou nebo převodem 139 Kč. Cena při platbě na dobírku 152 Kč.
Pro dopravu na Slovensko platí následující ceny:
  • Přepravní služba PPL
    Cena při platbě kartou nebo převodem 219 Kč. Cena při platbě na dobírku 254 Kč.
  • Zásilkovna
    Cena při platbě kartou nebo převodem 94 Kč. Cena při platbě na dobírku 110 Kč.

Cena za neskladné a nadrozměrné zásilky může být po dohodě se zákazníkem upravena dle podmínek přepravce. Balné si neúčtujeme u žádných zásilek. Pokud objednávka přesáhne 1 900,-Kč je doprava vrámci ČR zdarma.

Při přepravě křehkého zboží může být účtován příplatek k dopravnému, který bude buď zahrnut v ceně dopravy v košíku, nebo bude zákazník kontaktován (telefonicky, příp. písemně).
 

X. Odstoupení od kupní smlouvy ze strany Kupujícího

Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit.
 
Nejedná-li se o případ uvedený v předchozím odstavci či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využit vzorový formulář poskytovaný prodávajícím - odkaz pro stažení zde.  Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího info@kuchynskepotreby.cz 
 
V případě odstoupení od kupní smlouvy dle předchozího odstavce se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou. Prodávající vrátí peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
 
Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.
 

XI. Odstoupení od kupní smlouvy ze strany Prodávajícího

V případech, kdy má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, je prodávající také oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí zboží kupujícím.  V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.
 
Prodávající je oprávněn zrušit objednávku (po předchozí dohodě s Kupujícím) zejména v případech
 
-kdy má oprávněnou pochybnost o skutečné identitě Kupujícího,
-kdy není schopen doručit zboží v daném termínu,
-v případech, že se zboží již nevyrábí nebo nedodává,
-kdy se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží.
 
Prodávající si vyhrazuje právo na opravu ceny zboží před odesláním zboží, zjistí-li, že bylo zboží nabízeno za chybnou cenu. V takovém případě musí zákazníka o správné ceně informovat a ten musí s úpravou ceny souhlasit. V opačném případě nedojde k uzavření kupní smlouvy a objednávka bude provozovatelem stornována.
 

XII. Ochrana osobních údajů

Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
 
Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).
 
Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely vedení uživatelského účtu. Nezvolí-li kupující jinou možnost, souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím také pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu. Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy.
 
Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.
 
Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.
 
Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
 
Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.
 
Pro změnu nebo smazání osobních údajů kupující kontaktuje emailem prodávajícího.
 
Registrační číslo prodávajícího u Úřadu pro ochranu osobních údajů je 00057521. 
 

XIII. Záruka, reklamace

Reklamace zboží probíhá v souladu s platnými zákony na území České republiky. Podmínky, způsob a další náležitosti řeší samostatná sekce reklamační řád. Pro reklamaci je potřeba mít daňový doklad (fakturu).
 
Daňový doklad prodávající zasílá emailem a na požádání vloží do balíku se zásilkou. Lhůta pro vyzvednutí daňového dokladu je 5 dní od doručení balíku na cílovou adresu. 
 

XIV. Mimosoudní vyřizování stížností

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.
 
Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
 
Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
 
Bankovní spojení na prodávajícího je: mBank 2207928147/6210, účty vedené u ostatních bankovních společností jsou uvedeny v kontaktních údajích.
 

REKLAMAČNÍ ŘÁD

I. Základní ustanovení

Tento reklamační řád je závazným ustanovením a shrnuje vzájemný obchodní vztah, podmínky, pravidla, práva a povinnosti mezi Vámi jakožto nakupujícím zákazníkem (dále jen Kupující) a provozovatelem internetového obchodu Kuchyňské Potřeby (dále jen Prodávající). Provozovatelem internetového obchodu je Roman Haering , Had Královskou oborou 43, 170 00 Praha 7, IČ 48565164, DIČ 6007260490.
Závazným se pro obě strany stává okamžikem uzavření kupní smlouvy (datum přijetí objednávky Kupujícího Prodávajícím).
 

II. Zjevné vady při převzetí zboží

Příjemce je povinen ihned po převzetí překontrolovat obsah zásilky a funkčnost objednaného zboží. V případě zjištění poškození zásilky nám ihned podejte zprávu (telefonicky, emailem nebo SMS zprávou)!

Přepravní společnost PPL
Pokud zásilka při doručení vykazuje nějaké známky poškození a je pravděpodobné, že by obsah mohl být poškozen, má příjemce možnost zásilku převzít s výhradou. Pokud příjemce zjistí, že je zásilka poškozena až po převzetí, je povinen toto poškození nahlásit na společnost PPL do 3 pracovních dní.
 
Přepravní společnost DPD
V případě zjevného poškození příjemce musí ihned na místě sepsat Zápis o škodě. Při zjištění vnitřního poškození obsahu zásilky je nutné vyplnit Zápis o škodě na public.dpd.cz/ocm nejpozději do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky. Příjemce musí kontaktovat eshop o vzniklé škodné události nejpozději do 2 pracovních dnů.
 
Přepravní společnost GLS
V případě zjevného poškození příjemce musí ihned na místě sepsat Zápis o škodě. Pokud příjemce zjistí, že je zásilka poškozena až po převzetí, je povinen toto poškození nahlásit na zákaznický servis přepravní společnosti GLS do 2 pracovních dní. Příjemce musí kontaktovat eshop o vzniklé škodné události nejpozději do 2 pracovních dnů.
 
Česká pošta
Při přebírání zásilky příjemce překontroluje neporušenost balení (povrch kartonu, ochranná páska, včetně drobných trhlin a deformací). Pokud příjemce při kontrole narazí na poškození balíku, oznámí tuto skutečnost před potvrzením přepravního listu řidiči nebo zaměstnanci pošty. Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky.
 

III. Shoda s kupní smlouvou

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
 
Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
  •  má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
  •  se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
  •  zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
  •  je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
Ustanovení uvedená v předchozím odstavci obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
 
Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.
 
Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání.
 
Uplatní-li kupující právo z vadného plnění, potvrdí mu prodávající strana emailem, kdy právo uplatnil, jakož i provedení opravy a dobu jejího trvání.
 

IV. Délka záruční doby

Záruční doba začíná běžet ode dne předání zboží Kupujícímu. Záruční doba na spotřební zboží je poskytována v délce 24 měsíců. U některých druhů zboží výrobce nabízí prodlouženou záruční dobu. Tato informace je uvedena Prodávajícím na záručním listě nebo faktuře.
 

V. Místo uplatňování reklamace

Reklamace vady se uplatňuje vždy v  provozovně Prodávajícího, uvedené na daňovém dokladu. Pokud se Kupující rozhodne reklamované zboží na adresu provozovny Prodávajícího zaslat, ve vlastním zájmu si vede tak, aby bylo Zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovující nárokům přepravy křehkého zboží.
 

VI. Způsob při uplatňování reklamace

Reklamace se uplatňuje jednostranným právním úkonem, kterým Kupující vytkne konkrétní vadu, sepíše, jak se vada projevuje a sdělí, jaký konkrétní nárok z odpovědnosti za vadu uplatňuje (reklamační protokol). Pro sepsání doporučujeme použít náš reklamační list (pdf, 446kB). Reklamaci lze uplatnit v kterékoliv provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání. Doporučujeme reklamaci uplatnit osobně, emailem nebo písemně v prodejně Kuchyňské potřeby, Nám. 17. listopadu 298, 261 01 Příbram VII. Pro urychlení vyřízení reklamace doporučujeme reklamační list odeslat emailem. Dokumentace vady ve formě přiložené fotografie může zjednodušit celý proces reklamace. Dále doporučujeme pro identifikaci do zásilky přiložit reklamační list.
Od doručení zboží na naší provozovnu začíná běžet lhůta 30 dní pro odstranění vady. Prodávající neprodleně kontaktuje Kupujícího a dohodne s ním nejvhodnější formu reklamační procedury.
K reklamaci je vhodné předložit  kopii dokladu o koupi v našem obchodě - fakturu, na reklamovaný výrobek (jednotlivé části výrobku lze reklamovat po dohodě s Prodávajícím). Z hygienických důvodů je také nutné, aby bylo zboží řádně vyčištěné. Pokud se jedná o opětovnou reklamaci, doporučujeme, aby Kupující předložil rovněž kopii protokolu o předchozí záruční opravě. V případě že bude reklamace uznána má kupující právo na náhradu nákladů spojených s dopravou zboží k prodejci. Jestliže spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dopravy pro vrácení zboží, je podnikatel oprávněn vrátit částku odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dopravy.
V případě, že Prodávající nebude schopen zrealizovat reklamaci do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, má Kupující nárok na výměnu zboží stejné nebo obdobné jakosti, kvality a druhu.
Kupující bude vyrozuměn o výsledku reklamace v balíku s reklamovaným zboží, případně emailem nebo telefonicky.
 

VII. Neoprávněná reklamace, zánik nároku na reklamaci

Nárok na reklamaci zaniká při používání zboží v podmínkách, které neodpovídají podmínkám uvedených v dokumentaci (mezi dokumentaci se počítají i upozornění na originálním obalu k výrobku) ke zboží, nešetrným, nadměrným či neodborným zacházením, zásahem vyšší moci. Typickým příkladem je používání nádobí v mikrovlnných troubách za vyšších teplot, než povoluje výrobce nebo mytí nádobí nevhodného do myček v myčce nádobí.
 

VIII. Kontakt pro reklamaci a vrácení zboží

K vyřizování reklamace používejte tento kontakt:
Kuchyňské potřeby
Nám.17.listopadu 298
261 01 Příbram VIII
e-mail: info@kuchynskepotreby.cz
telefon: 602 754 471
 

BONUSY A SLEVY

Množstevní sleva

Pokud Vaše objednávka překročí 2 000 Kč, dostanete od nás na tento nákup slevu ve výši 2% z celkové částky, při překročení částky 5 000 Kč, Vám poskytneme slevu 5% a u nákupů přesahujících částku 10 000, je poskytována sleva 8%.
Při nákupu přesahujícím částku 1 900 Kč neúčtujeme poštovné a doběrečné. 
 

Cenové akce

Slevy ve výši až 50% poskytujeme v rámci reklamních akcí. Všechny takové akce prezentujeme ve svém internetovém obchodě. Zvýhodněné ceny platí vždy do vyprodání zásob akčního zboží.

© www.kuchynskepotreby.cz