Bezproblémová reklamace

Objevili jste na zboží závadu? Nezoufejte, garantujeme bezproblémové vyřízení Vaší reklamace.

>> Chci vrátit zboží do 14 dnů bez udání důvodu

Jak postupovat

Bezproblémová reklamace Vždy nás nejprve kontaktujte, spoustu problému lze řešit na dálku, čímž ušetříte čas i peníze. Následně je obvykle nutné sepsat informace o vadě zboží – jak se závada projevuje. Doporučujeme využít a vyplnit náš Reklamační list (pdf, 446kB).

Sepsaný protokol se poté přiloží k reklamovanému zboží a osobně se vše předá na naší prodejně. Nebo se celý dobře zabalený balíček pošle na adresu obchodu (zásilky formou dobírky nepřijímáme).

K reklamaci je také nutné přiložit kopii dokladu o koupi zboží (fakturu).

 

Lhůta pro vyřízení reklamace

Na reklamaci máme ze zákona vymezenu 30 denní lhůtu, avšak vždy se snažíme zboží reklamovat co nejrychleji – obratem.

Pracovník pověřený vyřízením reklamace je povinen rozhodnout o oprávněnosti reklamace ihned, ve složitějších případech do tří pracovních dnů. 

Pokud by se nepodařilo reklamaci vyřídit do 30 dnů, máte právo na výměnu zboží stejné nebo obdobné jakosti, kvality a druhu, případně na vrácení peněz.

Pro bližší informace o reklamacích doporučujeme pročíst náš Reklamační řád. V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte.

Pro zákazníky

Mohlo by Vás zajímat

 
   

© www.kuchynskepotreby.cz

Tato webová stránka používá cookies. K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie..   Další informace