Nedoručená zásilka

Tato informace se týká převážně zásilek přepravovaných Českou poštou.
Pokud očekáváte zásilku z našeho elektronického obchodu a doba doručení přesáhla 3 pracovní dny, je pravděpodobné, že zásilka je uložena na dodací poště. V mnoha případech není tato skutečnost avizována oznámením o uložení zásilky ve vaší poštovní schránce. Kontaktujte telefonicky nebo osobně Vaší dodací poštu, která Vám podle čísla zásilky, které Vám odesíláme vždy v okamžiku předání zásilky přepravci, poskytne informaci, zda je zásilka uložena.
Rovněž lze pohyb zásilky sledovat po zadání čísla zásilky na webových stránkách přepravce:
Česká pošta: https://www.postaonline.cz/trackandtrace
GLS: https://gls-group.eu/CZ/cs/home
PPL: http://www.ppl.cz/
Zasilkovna: https://www.zasilkovna.cz/vyhledavani

Číslo zásilky naleznete na daňovém dokladu (faktuře), kterou jsme Vám poslali e-mailem s oznámením o odeslání zásilky (v příloze).
Jedná se o číslo, které přepravce přidělí zásilce při převzetí, proto Vám zaručuje, že zboží je již odeslané na vaší adresu.

 

Pomoc a rady

Platba, Doprava

Mohlo by Vás zajímat

   

© www.kuchynskepotreby.cz